امام خمینی (ره) روحیه خودباوری را در مردم  و جوانان پرورش داد

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) گفت: امام خمینی (ره) روحیه خودباوری را در مردم و جوانان پرورش داد روحیه اینکه می‌توان از خود و تمامیت ارضی مان دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام غلامرضا شفیح زاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) بیان داشت: امروز نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت بخشی از جهان مدیون قدرت جمهوری اسلامی است.

 وی با اشاره به انگیزه به وجود آمدن داعش افزود: به‌وجود آمدن داعش انگیزه های متفاوتی داشت، یکی از آن ها ایجاد ناامنی در ایران بود، اما می‌بینیم در هیج دوره‌ای به این اندازه امنیت نداشته‌ایم و هدف از ایجاد داعش نشان دادن چهره خشن و منفوری از اسلام در جهان بود، داعش کارهایی کرد که در تاریخ بشریت بی سابقه بود.

شفیع زاده گفت: امام خمینی (ره) روحیه خودباوری را در مردم بخصوص جوانان پرورش داد، روحیه اینکه می‌توان از خود و تمامیت ارضی مان دفاع کنیم و در کشور توسعه همه بخش‌ها متناسب نبوده، در برخی موارد پیشرفت های خوبی داشته ایم، اما در برخی موارد عقب مانده‌ایم و برخی مشکلات، مانند مشکلات اقتصادی در هیچ دوره‌ای حل نشده است.

شفیع زاده در ادامه با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که باید مرتفع شوند، از طرفی در دسترس نبودن مسئولان و یا دسترسی مردم به مسئولان کم شده است و در برخی موارد هم کسی پاسخگو نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی، گفت: امروز نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت بخشی از جهان مدیون قدرت جمهوری اسلامی است.

وی شکاف طبقاتی، نظام دستمرد، حقوق های نجومی دعوا های سیاسی و ... را برخی از مواردی دانست که باید مورد بررسی و تجدید نظر قرار گیرند.

انتهای پیام/م

امنیت بخشی از جهان مدیون قدرت جمهوری اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.